poniedziałek, sierpnia 1

dzisiaj dzień jak co dzień. nudy od rana. albo krzywo spałam, albo mnie przewiało, bo mnie ramiona bolą i kark ;/.
ogłoszony został wczoraj nieoficjalnie tydzień sesji! będzie jazda.. ale znając nasz entuzjazm to niewiele z tego postanowienia wyjdzie. pasowało by mi postopniować włosy, ale znając życie to nie ma fryzjera, który by tego nie zwalił..
dziwny sen miałam.. jedliśmy gofry w domu i jeden został i nikt go już nie chciał zjeść i moja mama kazała mi zanieść do sąsiadów, bo tam były takie małe dziewczynki i one miały go zjeść, ale ja go tak po drodze ugryzałam i zanim doszłam do sąsiadów to została tylko skórka i się przestraszyłam, że mama się dowie, bo się patrzyła przez okno. i potem siedziałam z tymi dziewczynkami, a one się tak na mnie patrzyły. i to nie byli moi sąsiedzi tylko ktoś inny...
dobra, mniejsza o to.. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz