sobota, stycznia 21

Pytaniaa!


pomyślałam sobie, żeby zrobić post gdzie będziecie mogli zadawać pytania w komentarzach ( na blogu! ;D )... planowałam to już od jakiegoś czasu. obiecuję odpowiedzieć na wszystkie, nawet te najgłupsze, pytania, o ile będę wiedzieć o co w nich chodzi. pytajcie o wszystko. 
+ oczywiście można też anonimowo! 
odpowiedzi będą w inny poście.


do dzieła! ;D




i tak w skrócie:
sobota. sprzątanie. a co najgorsze, jeszcze nie skończyłam. mam nadzieję, że mi się upiecze ;D
+ studniówka Gabr. 

6 komentarzy:

  1. dlaczego jesteś taka zajebista?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy już tak mają i nic się na to nie poradzi... ;)

      Usuń
  2. dlaczego mnie lubisz ? :D - wiem, beznadziejne pytanie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, Moniko, Moniko... a kto powiedział, że cię lubię?? ;D
      a tak na poważnie, to chyba za wszystko. ;3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no jasne! ;*
      ale pamiętaj, że to Monika jest ze mną w ciąży ;p

      Usuń