wtorek, marca 20

Helołł!
matkoo, ale dawno nie pisałam nic! już ponad miesiąc! ale tak, postanowienie wielkopostne :) dzisiaj już muszę napisać coś bo mnie tak korci..


w kwietniu egzaminy. nauki w ciul. jeszcze kółka do 18.00 i full homeworków. ale po testach nie zobaczą mnie na żadnym kółku! tak więc nie wyrabiam się z tym wszystkim. codziennie idę do szkoły narażając się na jedynkę, bo nie mam jakiegoś zadania. po prostu nie zdążam.


o jutro nie muszę całe szczęście się martwić, bo dzień wiosny jest i tylko trzy pierwsze lekcje. mieliśmy jechać do Niska na dni otwarte do technikum, ale plany nam się pokrzyżowały.. zostajemy w szkole. będziemy oglądać "Królewnę Śnieżkę" >.<


"Call me baby"


dziś spotkanie straży grobowej. ciężko było, ale jakoś się dogadałyśmy. ja i Kapa i Bąk i Sysia mamy czwartą i trzecią klasę. kochane dzieci ^^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz