piątek, marca 30

hi ;)
nie pisałam wcześniej ponieważ miałam nawał nauki.. co gorsze, w następnym tygodniu znowu czekają mnie sprawdziany przedświąteczne.. ale damy radę. jak zawsze.

dziewczęta pojechały dziś na SMAP (Spotkanie Młodych Archidiecezji Przemyskiej), więc cały weekend mam wolny. postanowiłam więc nadrobić zaległości w nauce i oglądnąć parę filmów ;3 jeśli się uda to w sobotę zabiorę się z księdzem i Marlenką do nich do Łańcuta ;)

marzec mnie przeraża. pogoda zrobiła się paskudna i co chwilę pada grad. mam nadzieję, że do świąt się poprawi, bo nie będzie miło w takie zimno stać przy Bożym Grobie..

wczoraj byłam z potworkami na dworze. udało mi się zrobić kilka zdjęć.





       



1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia, to ostatnie chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń