wtorek, kwietnia 24

Hi ;)
troszkę mnie tu nie było ( nie, nie uczyłam się ;D ), dlatego iż nie miałam o czym pisać, a nie chcę Was zanudzać wywodami o niczym. chociaż i tak mi się to zdarza ;D.
dziś już po części humanistycznej, o czym pewnie pisze w co drugim blogu ;)

z polskiego miałam jakieś 14 pkt z zamkniętych, przy czym rozprawkę i krótkie otwarte myślę, że mam dobrze.
z historii i wosu coś koło 30 pkt. cieszę się bardzo, bo myślałam, że będzie gorzej.
a Wam jak poszło?

jutro część ścisła, będzie gorzej.. ale w kościółku byłam, więc mam nadzieję, że nie będzie najgorzej ;))

oj, czeka nas pracowity weekend, ale za to już mamy plany na przerwę majową 

2 komentarze:

  1. 30 pkt z historii :OO ja połowę z tego hahahah xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Razem z przyjaciółką założyłyśmy bloga. Bardzo nam zależy żeby ktoś go czytał, dlatego serdecznie Cię na niego zapraszam. To dopiero początek, ale liczę na twoją pomoc.

    z Pozdrowieniami, Nelly i Rose ♥

    OdpowiedzUsuń