sobota, czerwca 9

hi :)
będzie to jedna z tych nieogarniętych notek, w których jest wszystko i nic.
siedzę w domu i się zaczytuję. miałam iść do kościoła, ale nie czułam się na siłach. deszcz pada, a poza tym cały dzień ogarnia mnie wszelaka niemoc.
oo, 21 lipca minie rok od pierwszej notki! nie spodziewałam się, że to już..
jak pewnie niektórzy już zauważyli, bystrzaki ;d, na samej górze bloga, tuż pod kolorowym tytułem znajdują się nowe etykiety - "o mnie" i "before i die". zachęcam do przeglądnięcia ich :)
chcę dziś skończyć książkę, by jutro w pełni oddać się nauce. zostało mi już tylko 70 stron z 350 ^^.
zajmę się teraz małymi poszukiwaniami sukienki na bal. miałam ją co prawda pożyczyć, ale jeszcze się zobaczy.
żegnam Was więc. miłego wieczoru :)
xoxo

a to tak na poprawę humoru :))

1 komentarz: