piątek, marca 23

eloszka!
mamy piątek! co prawda już się kończy, ale w końcu jutro sobota :)

dzisiaj w szkole nawet nie było tak ciężko. pomijając kolejną jedynkę z polskiego. no nic poprawi się.
Józek zapomniał nam sprawdzianu z fizyki zrobić ;3
pani od matematyki chora, a na wf-ie mieliśmy próbę do poloneza. wcześnie, bo wcześnie, ale jak mamy tak tańczyć to na dobre nam to wyjdzie. babka kombinuje kurka..

o 16. zrobiłyśmy próbę z dziewczynkami do stania przy Bożym grobie, a potem poszłyśmy na tymbarka :)) co jak co, ale tymbark totalnie przebija frugo.


w czwartek byłam na zakupach. jestem strasznie zadowolona. kupiłam to, co chciałam. wczoraj nie miałam czasu, żeby dodać zdjęcia więc teraz wrzucam :)



 pomarańczowe szpilki Infilio. 79,99
bardzo stabilne. na słupku + platforma.  <3




 trampki ŁID. 
biało- czerwone. na gumowej podeszwie. wygodne, choć powinny być rozmiar większe ;c
kupione za 7,50 (-50%)

i jeszcze spodnie, jeansy R. Marks.
kupione w hurtowni za 45,-
zdjęć nie chciało mi się robić. 

idę już spać, bo fest jestem zmęczona...
;*

1 komentarz:

  1. Jestem fanką takich szpilek ; ] Tylko mogłby mieć zakryty palec, ale i tak są super.
    Trampki za 7.50 zł . ? ! ; o To prawie darmo xD Jakby była możliwość wzięłabym dwie pary tak, na przyszłość haha.
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń