piątek, kwietnia 13

Hi :)
dzisiejszy piątek spędzony tak, jak powinno się piątki spędzać ;D dlatego mam dobry humor ;)
na zewnątrz cieplutko, słoneczko grzeje i ogólnie czuć wiosnę :)
w szkole spoczi. babka od polskiego też chyba miała dobry humor, bo nie krzyczała nic i nawet o zadaniu zapomniała ;3 historii nie było, a z fizyki facet mnie zagiął sprawdzianem. zrobiłam 5/10 zadań i nie wiem czy dobrze miałam na kolanach trzy zeszyty i książkę, więc powinno być ok ;D
dziś o 19. schola. później doszła do nas Kapa i poszłyśmy do Marmiru na frugo. tzn one poszły na frugo. ja tylko poszłam (nadążacie?). Sysia nas opuściła o 21., a my powędrowałyśmy jeszcze przed szkołę i sobie rozmawiałyśmy. trochę o Anglii, polityce i przyszłości. ale spokojnie, to tylko tak strasznie brzmi! wymyślałyśmy jak będą wyglądać nasze dzieci i co po kim odziedziczą ;D ajj dobra, nieważne..

dziś ostatnia porcja zdjęć z poniedziałku. ajć, już chcę kolejne! ;)






jutro dyskoteka <3

kocham Was. dobranoc ;*

ps.: dziękuję za dzisiejsze wyświetlenia ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz