czwartek, listopada 3

czwartek..;3
Bąk chory. jeśli znowu zachoruje tak fest, fest to ją ukatrupię!
jestem dumna z siebie, bo już drugi dzień wytrzymałam bez sklepiku ^^. jest moc! dziwne uczucie, jak stoi się z drugiej strony okienka ;)
dzisiaj znowu próbny. tym razem z biologii, chemii, fizyki i geografii. chemia i fizyka poszły jako tako, najgorzej było z geografią..ale to nicc!

haha, oglądałam przed chwilą starego photobloga (pierwszego). jakie ja notki pisałam! a co mi tam:

"słuchafony  jak dzwony
 nudzilam sie i z kamerki taka foteczka wyszla 
 hihi
 hi"


"lol
dzisiaj bylysmy w pizzeri (Aniela) :D
na frytkach :p
dodam fotki ale jak mi syska da bo na razie nie mam...
dzisiaj widzialam Krzysia z kolonii <szok>
jak sie gapil <lol2>
z panienkai byl :D
bylysmy na hustawkach :))
i na torach robilysmy foty
<lol> jak sie ludzie gapily! <szok>
a ja chcialam na majdan jechac! :D :D :D :D :D (wtajemniceni wiedza po co)
hehe...
teraz nudy :/"


"Kapa nie zabij mnie! <prosi> Ja tak bardzo chciałam to dodać!
Specjalnie nie przerabiałam, żeby było widać pokój (nie powiem czyj) hehe
Ale niiic...
Dzisiaj do kościoła bo święto oazy.
Ale było w sql fajnie! xd
Konrad nasz kochany! :**
1. Na chemi listy miłosne do niego.
2. Opluł mnie (również na chemii).
3. Na angielskim wyleciały mu gluty jak kichał.
Wiem, że obrzydliwe, ale musiałam to napisać xd Karolina pamiętaj, jutro ślub!!! Na biało masz przyjść!
Zamawiam się, ja mszę odprawiam! :p
ok już nic nie piszę tylko jedno jeszcze zdjęcie dodam..."

taaak...


Sylwia, pamiętasz?:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz