niedziela, grudnia 18

ajj, nie mam czasu, żeby sklejać notki.
jutro zostaję w domu. cały ten tydzień przedświąteczny zawalony jest znowu testami próbnymi. beznadziejnie -.- no cóż, mam nadzieję, że po świętach chociaż trochę nam odpuszczą. już niebawem dostaniemy krzyże, a 27 stycznia rekolekcje! ;3 ale jeszcze wcześniej czeka mnie sylwester z dziewczynami! ROZUMIESZ MONIKA? RAZEM!! nie w domu z jedynką! Karolina, znowu śpimy do 12? ;D ;*
Bąk chyba chodzi po kolędzie, bo wspominała coś o butach.. :)
cały czas kręci mi się w głowie i chce mi się spać. mam dość. tak już chyba z miesiąc!
do tego jeszcze pokemon i ogólny nieogar. wczoraj zapomniałam pieniędzy do sklepu i musiałam odłożyć wszystko i przyjść drugi raz... >.<' *face palm
zaraz może jakiś film. Harold i Kumar: spalone święta? ;D
no to ja lecę. ;*


ps.: "odświętne", "niedzielne". + smycz i kaganiec, żeby się nie zgubiła. haha xD
pps.: i tak nie zaczaicie ;*


edit: dzięki za wejścia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz