piątek, stycznia 6

słucham piosenkę, którą Karolina wrzuciła na bloga: http://pikczerss.blogspot.com/2012/01/kocham-to-3.html#more ;D

jestem strasznie zmęczona i mam ochotę rzucić się na łóżko. zasnęłabym chyba od razu.. od 16.30 do 22.10 kolęda. 80zł wpadło do ( nie pustej! ) skarbonki i stwierdziłam, że mam już na tyle pieniędzy, że szkoda mi ich wydawać i chyba zostawię sobie na jakieś większe cele ;) ( znając życie, wydam je w następnym tygodniu.. ).
+ jakby ktoś był ciekawy, to robiłam z mudżyna xd "dziki też człowiek", jak to Maciek zwykł mi przypominać, rasista jeden! ;d

najbliższe plany w liczbach:
26.01 dyskoteka
27 - 29 rekolekcje
30.01 my birthday <3
5.02. imieniny
16.02 półmetek (na 85 %)

długi weekend mija... pozostały tylko 2 dni, w które trzeba się i tak uczyć... mam nadzieję, że chociaż w niedzielę posiedzimy u Karoli ;*
trzeba się wziąć za Quo vadis, bo Zarza nam kazała już czytać..

muszę teraz pościągać kilka piosenek i zrobić porządki na mp4, bo już mi się niektóre piosenki przesłuchały ;)
żegnam.



+"wesołych świąt! znaczy, no ten, tego" - taa, moja inteligencja... ;)

3 komentarze:

  1. JAK TO ZARZA gdzie zarza JAK ZCZAIŁYŚCIE KONTAKT Z ZARZOM? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. aha, ps, Twoja bardzo uczynna sąsiadka Beata S. jest w stanie pożyczyć Quo vadis i nie jestem ukontentowana (zadowolona, łosiu, zostaw ten słownik :>) z faktu, że 29 będziesz na reko. :d

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe, tak wgl to nie łapałam za słownik, ale zastanawiałam się jaki sens ma słowo "łoś" i po co je tu dałaś xd
    no nic. p. od polskiego ma kontakt z zaświatami i nam przekazuje wieści od Zarzy ;D

    OdpowiedzUsuń