sobota, stycznia 14

tak wiem, że dziś już pisałam i pewnie niektórzy mają mnie dość, ale trudno się mówi. przed chwilą czytałam Karolinki bloga i dlatego tu piszę. zainspirowała mnie dziewczyna do napisania o feriach. bo sobie właśnie uświadomiłam, że to już za 2 tygodnie!
a więc tak:
ferie zaczynamy już 27 stycznia. prawdopodobnie wychodzimy ze szkoły koło 11h i ruszamy na rekolekcje! wracamy w niedzielę, a w poniedziałek urodzinyy ;3 wybieramy się też ze szkoły na łyżwy, do kina i na wspinaczkę. i być może zaliczymy coś w Nowej.? obyy <3
* Karolina coś wspomina o Krakowie, ale mam nadzieję, że nie zajmie jej to połowy ferii ;)
* a Bąk i Sysia na OE jadą jeszcze.
* i zdałoby się jakieś nocowanko ;D

jutro niedziela, a ja znowu będę musiała zadanie pisać ;c wieczorem pewnie do Karolki. może sobie w końcu coś oglądniemy co? jakiś film? bagaaaaaam! / kupię popcorn ;3

( kliknij, żeby powiększyć )




uwielbiam to <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz