środa, maja 9

hi ;)
długo zabierałam się do napisania kolejnego posta. jakoś tak znudziło mi się troszkę pisanie tutaj. zaczęła się szkoła i moje życie znów staje się monotonne. ale obiecuję, że jeśli pojawi się coś ciekawszego od szkoły to Wam zaraz o tym napiszę ;D
dzisiaj jeszcze zapędziłam się do napisania słów kilka na temat wczorajszych dni otwartych. przez roztargnienie nikt nie wziął aparatu, nad czym ubolewam niemiłosiernie ;<
po trzech lekcjach z buta na pociąg i do Leżajska. całkiem fajnie było i podoba mi się ta szkoła. a jakie tam chłopaki ładne, uhuhu ^^. szczególnie jeden, no może dwóch, ewentualnie siedem ;D
niestety ja dalej stoję w punkcie wyjścia i nie mam nawet czasu pomyśleć nad wyborem liceum.

teraz zabieram się do dalszego pisania wypracowań z angielskiego o.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz